: africano&:tetoboy
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
: africano&:tetoboy

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

نكت حلووووووووووة كتير يارب تعجبكم

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
contax
افريكانو جامد
contax

المساهمات : 66

نكت حلووووووووووة كتير يارب تعجبكم Empty
مُساهمةموضوع: نكت حلووووووووووة كتير يارب تعجبكم   نكت حلووووووووووة كتير يارب تعجبكم Icon_minitimeالأربعاء مايو 14, 2008 10:55 am

مرة واحد رخم اوى وقع في حفرة ، قال احسن

مره اتنين متاخرين على المدرسه الاستاذ بيسال الاول انت ايه اللى اخرك قاله كانت فيه 5 جنيه ضيعه مني وبدور عليها فمسك التانى وانته ايه اللى اخرك قاله أصل انا اللى كنت دايس عليها

مره واحد سرق فرخه وراح عند البحر نضفها وكلها جه الضابط وقاله انت سرقت الفرخه قاله لا يا باشا قاله الضابط والريش ده؟ قاله دى نزلت تستحمى و قالتلى اخلى بالى من الهدوم

مره واحد فشار قوى بيقول لصاحبه انا كنت ماشى فى الصحره طلع عليا اسد نطيت في البحر،صاحبه قاله بحر ايه بس اللي فى الصحره، قال لا انا قلت لقيت ابو الهول اتشعلقت فى رقبته، صاحبه قاله وايه اللي جاب ابو الهول في الصحرا، فقال وانا ماشى فى الصحره طلع عليا اسد أكلنى.. ارتحت

مره واحد غبي جزمتو انقطعت راح خيطها وبعد اسبوع لاقاها سليمه فك الخياطه تانى

واحد ركب اتوبيس.. جاله الكمسرى بيقول له تذاكر ... قال له امين شرطه..... سابه وراح للجانبه قال له: تذاكر ... قال له: أبراهيم شرطه

مرة اتنين ستات عواجيز نفسهم يتجوزوا فراحوا النادي وقالوا اول ولد حيعدي حنقوله، و لما عدى واحد، واحدة منهم قالتله: تتجوزني يا امور؟ قالها: ده انا اتجوز كلبة ومتجوزكيش! التانية راحت قايلة: هوهو

بيقولك 2 حرامية حبوا يسرقوا شقة واحد ففى واحدنط فى البلكونة فالراجل مسكة فقالة انت بتعمل اية هنا قالة بص ياعم الحج انا كنت بحارب الاعداء بالطيارة بتاعتى وفجاءة انضربت ونطيط بالبرشوت هنا راح الراجل قايلة ايوة كدة انت بطل مش التانى اللى نايم فى البانيو ويقولى ضفادع بشرية

واحد قبل مايموت جمع ولاده التلاتة وحب يوصيهم يفضلوا ايد واحدة ،وأعطى لكبيرهم عود خشب كسره بسهوله أعطاه اتنين كسرهم بسهولة برضه أعطاه خمسين عود كسرهم بسهوله قال لهم طالما معاكم البغل ده مافيش خوف عليكم

فى مرة اثنين كدابين قوي قاعدين امام الاهرمات الاول قال للثانى تعرف الهرم ده امى هى اللى بانيته فالتانى قاله تعرف البحر الميت قاله اه قاله اخواتى هما اللى قتلوه

مرة واحد زعلان مع مراته كتب لها ورقة مكتوب فيها صحينى الساعة 6 الصبح قام الساعة 11 لقا ورقة مكتوب عليها اوم اصحا الساعة 6

مره وحدة روحت على بتها متاخر قال لها زوجها :انتى كنتى فين يا مدام ؟؟؟ قالت :لا مهوا ... اصلو ... كان فى واحد بيعكسنى قال لها :هو بيعكسك انتى اتاخرتى ليه ؟؟؟؟ قالت :اصله كان ماشى على مهله ....!

مرة واحد ندل الهلال الاحمر خصم من مرتبه 20 جنية تبرع لفلسطين قام اتبرع بباقي مرتبه للياهود
contax
افريكانو جامد
contax

المساهمات : 66

مُساهمةموضوع: الواد وستو .. والخمسين جنيه ؟!! ( حاجة شلل يعنى ) هههههههه .   نكت حلووووووووووة كتير يارب تعجبكم Icon_minitimeالأربعاء مايو 14, 2008 11:22 am

هو : إزيك يا ستى .
هى : بنتى .. إيه بنتى دى يا قليل الأدب .
هو : يا ستى بقولك إززززززززززيك يا ستتتتتتتتتتتتى .
هى : أنت بتزعق ليه يا واد أنت أنا بافتكر بتقولبنتى .
هو : بتفتكرى إيه !! هو أنتى يا ستي حتىبتفتكرى إسمك .
هى : جسمك .. ماله جسمى يا قليلالأدب .
هو : يا ستى إرحمينا شويه بقي وشيلى الزلطاللى فى ودانك .
هى : قدامك !؟ هو إيه اللى قدامى ياواد أنت .
هو : يووووووووووووه يادى النيله .
هى : البليله .. أه البليله حلوه والله.. دا حتىأنا نفسي في طبق بليله باللبن كده يا واد وعليها شوية مكسرات وكده يعنى .
هو : يا حول الله يا رب هو حد جاب سيرة البليله يا ناس .
هى : القلقاس !؟ أه بأحب القلقاس أهو كله نعمةربنا .
هو : يا ستى ابوس ايديكي أرحميني أنا لا جيبتسيرة قلقاس ولا أناناس .
هى : لأ لأ لأ عيب يا بنى ..عيب لما تجيب فى سيرة الناس .
هو : يا ستى هو أناجيبت في سيرة حد .
هى : أه يوم الحد كان إمبارح بسوالنبى يا بنى ما أنا فاكره النهارده إيه!!؟ يكونش النهاردة الجمعه يا واد .
هو : لا يا ستى النهارده الخميس .
هى : البوليس!! وعايز منك أيه البوليس إنت عملت إيه يا منيلعلى عينك؟هو : يييييه بقولك إيه يا ستى نفضى ودانكوطرطقيهم كده وإسمعينى .
هى : رضعينى !! أرضعك إيهياواد أما إنك قليل الأدب صحيح .
هو : يا ستى أناإتفطمت من زمان الحمد لله بس عايز منك قرشين كده سلف .
هى : علف !! إنت بتربى بهايم يا واد ؟؟هو : ياستى بقولك سلف !! سلفينى خمسين جنيه عايز أشحن التليفون .
هى : كومبيليزون !! كومبيليزون إيه يا للى مش متربى .
هو : يا ستى حرام عليكى الرحمة حلوة برضه أبوس ايداللى خلفوكى عايز خمسين جنيه سلف علشان أشحن .
هى : أشتم !! وكمان عايز تشتم يا قليل الأدب .
هو : بقىكده يا ستى طب ماشى خدي عندك بقا !! بقولك إيه يا ستى .
هى : وظيفتى .. وظيفة إيه يا بنى أنا طالعه علي المعاش من زمان .
هو : رمان إنتى عايزه يا ستى تاكلى رمان .
هى : أه نفسي في السمان .. هو فيه سمان دلوقتى يا بنى من بعدأنفلونزا الطيور .
هو : أه العبور !! أه ده كان سنةتلاته وسبعين .
هى : سامعين ؟؟ سامعين إيه خير اللهإما إجعله خير هو فيه حاجه .
هو : بتقولي ايه ياستى ..عايزة قهوة سادة .
هى : عياده ..عايز تودينىالعيادة ليه يا بنى هو أنا عيانه .
هو : صقعانه .. صقعانه ليه بس يا ستى دا حتى الجو النهاردة حر .
هى : كفالله الشر !! شر إيه يا بنى اللى بتقول عليه ده .
هو : بقولك إحنا على البرررررررر .
هى : أه يابنى منا عارفه الخروف ليه فرو .. وبيبقي كمان تخين .
هو : أه إبنك حسين !!..ماله إبنك حسين .
هى : العجل سمين !! أه هانجيب إن شاء الله في العيد عجل ندبحهولازم يكون سمين .
هو : إيه يا ستي بتقولي ايه .. أسفين .. طب أسفين ليه !!
هى : عايز خمسين جنيه !! طب مش تقول كده من الأول هو أنت مكسوف منى يا واد ههههههههه .
هو : ياااااااااااااااااااااااه أخيرآ يا ستى الحمد لله .. هاتى بقى .
هى : أجيب إيه ؟هو : هاتى الخمسين جنيه !!
هى : تحسين بيه .. تحسين بيه مين يا واد .
هو : يالاهووووووووووووووووووووووووى .

المأسوف علي شبابه دلوقتى فيمستشفىالمتاهة للأمراض النفسيه والعصبيه والعقلية كمانغرفه رقم 11 بالدورالثالثتليفون محمول رقم
(
عفوآ هذا الرقم غير موجودبالخدمه برجاء التأكد من الرقم المطلوب )
تيت تيت تيتتيت
Jasmine
افريكانو جديد
Jasmine

المساهمات : 31

مُساهمةموضوع: رد: نكت حلووووووووووة كتير يارب تعجبكم   نكت حلووووووووووة كتير يارب تعجبكم Icon_minitimeالإثنين يونيو 02, 2008 5:53 pm

يا ابنى انا تعبت من الضحك بجد خاصه قصه الواد وسته موتتنى من الضحك
teto boy
افريكانو جامد
teto boy

المساهمات : 61

مُساهمةموضوع: رد: نكت حلووووووووووة كتير يارب تعجبكم   نكت حلووووووووووة كتير يارب تعجبكم Icon_minitimeالأربعاء يونيو 04, 2008 4:48 am

تسلم ايدك يا مان جميلة

نكت حلووووووووووة كتير يارب تعجبكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-